בית הכנסת העתיק - יפו העתיקה

בתוך מבנה עתיק בסמטאות יפו העתיקה ובסמוך לנמל יפו, ממתין לכם בית הכנסת העתיק אשר החל בפעילותו בשנת 1740 ומאז ועד היום מהווה מקום מפגש של הקהילה היהודית ביפו. במתחם בית הכנסת, תוכלו לקיים טקס בר מצווה מסוריתי כמיטב המסורת היהודית, ליהנות מתהלוכה חגיגת בסמטאות יפו העתיקה בליווי נגנים ולקיים סעודת מצווה כיד המלך באולם השמחות הממוקם בתוך המתחם ובצמוד להיכל התפילה.

טקס עלייה לתורה בבית הכנסת העתיק של יפו הוא טקס בר מצווה מרגש ובלתי נשכח המאפשר לכם ליהנות מאווירה קסומה אינטימית ומשפחתית באחד מהרגשים המשמחים ביותר של כל משפחה.

חוות דעת שקיבלנו על המקום

אברם

חגגנו בר מצווה לבני בבית הכנסת העתיק ביפו, והיה זה חוויה נדירה ומרגשת. בית הכנסת, שהוא יצירת אמנות היסטורית בפני עצמה, הוסיף עומק רוחני ומשמעותי לעלייה לתורה של בני. האווירה במקום הייתה קדושה ומיוחדת, והכל נערך בצורה מכובדת ומרשימה. לאחר התפילה, עברנו לארוחת צהריים במסעדת שרביה, שהפכה את החגיגה למושלמת. האוכל היה טעים ואיכותי, והשירות היה אדיב ומסור. כל המשפחה נהנתה מאוד, והתחושה הייתה שאנחנו חוגגים אירוע ייחודי במקום שאין לו שני. השילוב של בית הכנסת העתיק עם המסעדה האיכותית יצר יום בלתי נשכח עבור בני וכל המשפחה.

הוסף חוות דעת